30 mar 2008

DUATLO DE BANYOLES!

Avui ha estat un gran dia! tot ha anat sobre rodes he estat tranquil i he disfrutat d'una cursa molt maca i d'un "pique" amb el Ferran molt divertit! Al final el molt puta s'ha emportat el gat a l'aigua!!! felicitats!!! Ben jugat!!! Jo com sempre he sortit fort, a cuchillo com diria l'amic Albert! fent una primera volta al circuit estratosferica i que he acabant pagant menys del que esperava.
La part de bicicleta ha estat especialment maca i entretinguda on hem tingut la possibilitat de seguir un grup molt fort que ens hauria portat a fer un gran temps pero... no ha pogut ser! ooo!!!
llàstima! Tot i això el duo Ferran-Nacho ha acabat estirant el grup fins la T2. La cursa a peu final ha estat durilla i és aqui on no he pogut "rematar la faena" i el Finisher ha fet valer el seu sobrenom de keniata!
MOLT BONA CURSA I MOLT BONES SENSACIONS!!!
PARCIAL 1: 0:34:50
PARCIAL 2: 1:13:39
PARCIAL 3: 0:19:37
TEMPS: 2:08:06
POSICIÓ: 96
FERRAN -ROGER - OSCAR - NACHO

SORTIDA

ARRIBADA NACHO

ARRIBADA FERRAN I RAUL CAMPENY

"DUELO DE TITANES"





3 comentarios:

Ferran Heredia dijo...

Ostia nene surto gairebé a totes les fotos!!! el dia que vulguis la revancha, jo també vaig disfrutar com un enano, hem de repetir, pero a veure si aguantem el grup en bici

Ferran Kenyata

USKAR dijo...

q dius crack!!! m'ha fet molta gràcia co`nèixer el teu blog, i a partir d'ara t'asseguro que serà una de les meves webs de visita habitual, així sèrà la manera de seguir-te la pista, ja que a vegades em recordo de tu, però no en se res. Si tens curiositat jo tb tinc el meu blog i si et ve de gust dona-li un cop d'ull, http:/uskar21.blogspot.com
Espero que d'aquesta manera ens anem seguint la pista i ves pensant que aquest estiu farem algun stage d'entrenament am en Jordi a full, jeje.
Estem en contacte i cuidat molt i segueix així de fort!!!! A LA LLUITA!!!!

Ironcraig dijo...

sou unes màquines tots dos... seguiu fotent-li canya...