15 may 2008

ANEM PER FEINA!

Setmana extranya i de retrobament amb mi mateix en tots els sentits, amb una mica de tot. A nivell entrenament la veritat es que ha costat començar i el cansanci i falta de ritme es considerable. Tot i aixo estic seguint el planing previst amb poques alteracions.

DIMARTS: RUN 20km / 1:39 / 167avg
DIMECRES: SWIM 3000mts (tirada 2000 seguits + 1000 palas)
DIJOUS: RUN 5km (200mts fort + 400trote) + 10km / 45:20 / 167avg
DIVENDRES: SWIM. Entreno 2500mts.
DISSABTE: SWIM. 2000mts.
DIUMENGE: Sortideta suau 71km. BIKE

A veure com acaba la setmana!

2 comentarios:

USKAR dijo...

ei nanu, amb aquesta bogeria de vida és complicadíssim d'entrenar i estar motiviat, però ánims que s'apropa el triatló de banyoles i ho has de donar tot. Jo he deixat el triatló una mica apartat ja que estic posat a tope amb el tema de les oposicions de bomber. a veure com va el tema!!! ANIMS I A TOPE!!

Nacho Garcia Benavente dijo...

Nen! A tope amb les opos! a veure si el proper cop que ens veiem ja ets bumberu!!!! Ahir em van confirmar un viatge que representa perdre'm el B de Banyoles!!!! Merda Puta!!!! Ja veus quin puteig! Bueno un altre vegada sera, el 3 Agost vaig a fer un 1/2 Ironman a Amberes a tope!!!!! Una abraçada peyo!