5 oct 2008

1/2 marato de Sant Cugat







Gran dia avui de curses, avui simultaneament es feia el triatlo de Barcelona organitzat per IMG amb mes de 2500 participants i altres curses de menor importacia com la mitja de Sant Cugat. Despres d'una setmana dura de feina i poc temps per entrenar em presentava a aquesta primera cita amb molts dubtes, el primer i mes important era que NO TENIA DORSAL! Per aixo ens hem aixecat 6:45 (l'Anna ja no s'enrecordava el que era aixecar-se d'hora un diumenge! jajaja) hem carregat trastos i cap al Valles per fer inscripsció "in extremis" No he tingut cap problema i ales 10 en punt ja estava preparat per donar-ho tot. He sortit mes enrere del que acostumo i aixo ha fet que els primers kms han estat una mica estressants intentar aconseguir el ritme de cursa. Km 5 el passo en 19min, vaig per sota de 4 relativament comode, va bene va bene!!!! ara toca mantenir el ritme. Van passants molt rapidament els kms i no paro de passar a gent quin gust! A tocar el km 8 primer gel i no perdre massa temps a les pujades. Km 10 veig a l'Anna, injecció de moral! segueixo per sota de 4 el km com un rellotge. A mida que ens acostem al km 15 ja em costa atrapar a la gent pero igualment no m'ha passat ningu, en un punt del recorregut observo les distancies amb la gent i veig com un grupet m'esta atrapant, apreto els dents, segon gel i a tope! Ja no queda res! Els dos ultims kilometres son una mica agonics pero molt millor que en altres curses, final al esprint com no i posició final 69!!! amb un temps 1h22min23seg TIEMPAZO!!! MOLT CONTENT!!!! 3:55min/km!!!!

3 comentarios:

Ferran Heredia dijo...

Que cabrón!!!!! vaja marcon i tots just començant la preparació de la marató!!!!

Et traspassaré el titol de keniata...

ferran

Nacho Garcia Benavente dijo...

Moltes gracies!!!! Em falten molts "galones" per tenir aquest titol!!!
Per cert no te vist a Barcelona... Vas anar?

Ferran Heredia dijo...

si que vaig anar, pero no surto a les classif, 2h33m, amb punxada de roda inclosa.....

salutris