28 nov 2008

PAS PER PAS

Poc a poc es va definint l'any 2009. Ja tenim reservat el lloc del convit per una banda i per l'altre ja estic inscrit al IM Challenge Calella i a la Marato de BCN...
"Alea jacta est" la suerte esta echada!!!!
A nivell entrenament segueixo matxacant molt la tecnica a la piscina fent sessions de 2000-2200mts seguint les pautes i rutines de http://www.dorsalcero.net/, els volums de moment son fluixets ja veurem mes endevant, estem a la pretemporada!
El proxim dimarts vaig a la clinica Teknon de Barcelona per realizar una prova d'esforç amb analisi de gasos per tenir el maxim informació i ser una mica més eficient a l'hora d'entrenar.
A més tinc pensat fer una visita a http://www.probike.es/ i fer una mica de shopping. Necesito un rodillo i manillar tipo cabra+manetes llarga distància per acoplar-les a les Profile Cobra T2 que ja tinc i transformar definitivament la Jamis Trilogy en LD (el lado oscuro em taladra el cap amb la necesitat de tenir 2 bicis de carretera... sal de este cuerpo!!!)

1 comentario:

USKAR dijo...

ets un embrutit!!!!jajajaja. ja saps qm mola molt! tu rai que ets ric, A la merda!!! la pasta rai home...la qüestió és que l'Anna ho arribi a entendre ja que a part de bojos com natros la gent no ho enten...si ja en tens una xq en vols 2...? no res nen, nant entrenant i disfrutant. Els finde del 13-14 els desfets de la uni (adri, joanet, dani, jo...) farem finde ASGARRO a la Cerdanya. Compto amb tu! jeje. ja parlarem. una abraçada crack!!