2 jun 2008

CAMI DEL "B"

Primer cap de setmana que ha sortit una mica el sol, o no ha plogut tant, més aviat. Dissabte sortida amb la Jamis, 91km de calitat direcció La Seu, passant per Puigcerdà, acoplat la major part del recorregut. Anada molt ràpida (em vaig creuar dos cops amb el Josef Ajram) tornada ja no tant, es nota que no porto gaire volum... Patire a Banyoles!
La tarda va ser més relaxada i la nit atracón als "cavalls" encara tinc la resaca de l'all i oli i això que no vaig acabar-me'l!!!
Ahir diumenge dia extrany, entre plujós i tapat, vem anar a buscar ceps però encara és massa aviat, el bosc està molt humit. Després de dinar una siesta més llarga del normal em va deixar KO. Ja a Barcelona em disposo a fer l'entreno que em faltava 15km en 55min una burrada...

DISSABTE: BIKE 91km / 2:55 / 149avg
DIUMENGE : RUN 15km / 1:01 / 179avg

No hay comentarios: