29 jun 2008

HALF IRONMAN!!!!! (B Banyoles)

PREPARATIUS FINALS
PRE-CAOS

CAOS


1ªVOLTA NATACIO

DARRERE VICTOR DOBAÑO


DISFRUTANT LA DESFETA


HALF FINISHER!!!!



Perfi!!!!! Quina cursa més rodona!!!! He disfrutat moltíssim!!!! Després del patiment a Balaguer avui he disfrutat com un nen al meu debut a la llarga distància en una cursa de menys a més, amb un final apoteósic esprintant com Bevan Doherty!!!! jajaja sort de l'Abel Marc i companyia que m'han avisat! Gracies a tots pel suport i els ànims, avui ha estat un gran dia, he anat amb un somriure tota la cursa, amb la bici he tingut moments deuforia i amb ganes de cridar: "Com m'agrada aquest esport!!!!"


Nem per pams. A l'aigua he trobat un ritme comode i la veritat s'ha fet curt i tot. En algun moment m'ha semblat agafar una corrent a favor i he anat sobrat i tot... Molt content al veure al Oscar a la t1, m'he dit a mi mateix, collons si que has nedat be! La bici ha estat molt entretinguda amb una mica de tot, em sorpren anar tant be en pla i patir en les pujades, just el contrari de no fa gaire... Flipant amb la gent lo forta que esta! Cal destacar la perfecte hidratació e ingestió de gels a la bici i corrents, en cap moment he tingut la sensació de falta d'aigua ni tampoc rampes fortes a les cames (amb la calor que feia)He aguantat el tipo. Finalment el tram de correr molt satisfet, he sortit com un tiro de la t2 i rapidament he frenat per por a petar, com eren 3 voltes tenia previst fer cada una en 30min a 4.5min/km ma o meno per fer la mitja en 1h30 però al passar per la primera ja he vist que podia aguantar un ritme un pel més fort, teniar por a petar i no he apretat a fondo però he aguantat constantment el ritme per acabar en 1:25min, no esta mal, no he parat de passar a gent! Quin gust! fent el 36 millor parcial.

ELS PARCIALS:
swim: 0:45:23 (113)
bike: 2:15:04 (87)
run: 1:25:28 (36)
TOTAL: 4:25:55
posició final 58

2 comentarios:

Ironcraig dijo...

Estas massa fort per mi... :-)) menys mal que la teva estimada m'ha animat cridant que si no no acabo... jajaja
Felicitats per tot en especial per la natació... Tu sabe???

USKAR dijo...

nachete ets un maquina!!!!! Enhorabona per aquest llogre! Quina embeja més sana et tinc!! Crec que has fet una gran cursa en tots els aspectes i sort que no has entrenat com hauries que sinò ja et veig donant pel sac a totes les bésties que anaven davant teu.
Aquesta cursa t'ha de donar ànims per seguir entrenant de cara al teu proper objectiu!!
Ens veiem aviat crack!!!
A LA LLUIT!!