18 ago 2008

MOS ANEM A LO DELTA

Stage relax al Delta de l'Ebre amb la familia. Dormir, descansar, menjar bé i entrenar res o molt poc. Sortim divendres mati després d'una dura setmana preparant la convenció de vista del dijous dia 14 a Montanyà Resort. Abans de sortir faig un café amb el Jordi per desitjar-li bon viatge de tornada cap a casa seu, NYcity. Sembla que fara bon temps tot i que els pronostics no són clars. Finalment el divendres fa vent i sol, reduint la sensació de xafogor, l'ambient és sec. Arribem a la urbanització "Els Eucaliptus" a les 2:45, una paella de llamàntol ens espera al restaurant (destacar la gastronomia de la zona, exepcional). Sobretaula, siesta i després cap els "Muntells" a veure corre els bous! Anna en bici i jo corrents. 4kms separen les dues urbanitzacions.
La tornada, per allargar-ho una mica fem una mica més de volta, suposo que van ser uns 10km en total.
A la nit sopar al apartament amb la familia i "lo Vall" al auditori dels Muntells... indescriptible i divertida nit amb final surrealista.
Dissabte mati realx total, no fa gaire bon dia pero anem a la platja i ens adormim amb la fresca, l'altre plan era passeig en barca però Anna ja tenia clar que nosaltres no hi aniriem. A la tarda ens expliquen (los lobos de mar) que han agafat unes Xacres... mejillones gegants.... la conya esta servida!
A la tarda fem visita a Tortosa, comprem pastissets i nem a veure la catedral, la llum és molt maca i aprofitem per fer unes fotos. A dalt de tot del castell veiem un bodorrio que ens fa pensar en alguna que altre idea...
Dissabte nit botifarrada a Poble Nou del Delta i vall, (increible entrepa de xistorra!!!!) no tant surrealista com la nit anterior pero deu ni do.
Diumenge mati platja i barbacoa, all i oli power!