5 ene 2009

RESUM ESPORTIU 08 OBJECTIUS 09

A nivell esportiu, seguint amb l'anterior post aquest 2008 ha estat un any de consolidació amb el triatló, l'esport que m'apassiona desde fa uns anys. Encara m'enrecordo quan feia mtb em miraba els triatletes com èssers superiors d'una altre galaxia. Ara puc dir que sóc triatleta, mediocre però orgullos de les meves fites.
Destacar curses com el Duatlo de Banyoles amb final apoteosic al sprint amb el Ferran i el Duatlo de la Segarra, el Duatlo de muntanya de l'Ametlla on vaig patir de valent, el Triatlo de Balaguer(un autentic infern!) la descualificació en el Triatlo de Salou, la marató de Barcelona confirmant l'assistencia un dia abans! i fent 3h20 sense preparació, molt content i amb ganes de baixar de les 3h en la següent.
I sobretot el triatlo distancia B de Banyoles un triatlo que tinc "tatuat" a foc en el meu cervell
tant per les sensacions com per el resultat i eficiencia en la cursa, disfrutant moltissim en tot moment. Tot i tenir un regust amarg de la cursa pel fatal desenllaç d'un company del club tritalo Granollers. Tambe destaco l'exel.lent resultat a la mitja de Sant Cugat fent marca personal en un circuit exigent i quedant 59 de la general en un temps 1h22min corrent per sota de 4 el km

Despres d'aquest petit resum del 08 que em deixo moltes coses segur.
OBJECTIUS 09

8 Febrer 1/2 marato BCN
1 Març MARATO BCN (En principi era l'objectiu pral de la temporada, pero passa a 2n terme)
29 Març Duatlo Banyoles
4 Abril Duatlo Sant Joan Abadeses
10 Maig Triatlo sprint Sitges
31 Maig Triatlo sprint Mataro
7 Juny Triatlo olimpic de Salou
21 Juny B Balaguer
12 Juliol LD Vitoria
Agost?
6 Setembre Triatlo de Puigcerda sprint???
12 Setembre Triatlo olimpic de Tossa
4 Octubre IM Calella

Per aconseguir tots aquests objectius estic en mans de www.dorsalcero.net. De moment estic molt content, vaig fer-me una prova d'esforç el mes passat per saber el punt de partida fisic. No he tingut ocasió encara de veure els resultats, pero la sensació es molt bona, se que estic fent les coses ben fetes i que encara queda molt cami.

No hay comentarios: