21 jul 2009

Las fotos


10 comentarios:

Pau dijo...

Nacho i Anna, gràcies per les fotos". Les dues són molt divertides, la de la bici m'ha fet recordar que després d'una transició fugàs em va caure el competkm sortint de boxes. Si en teniu més me les enviareu?

Anónimo dijo...

ÉS algo que té el Nacho, sempre posa les pitxors fotos!! pq mira que en vaig fer de xules eh!! en tinc teves molt millors!! te les envio avui Pau!

Anna

Nacho Garcia Benavente dijo...

Pau i Nico!
He deixat un enllaç per veure totes les fotos!

USKAR dijo...

nachete estic content de veure que q tornes a recuperar la confiança i les ganes de tirar endavant cap al teu repte del mes d'octubre. amb molta força i no decaiguis que ets un jab!!! vas a bcn? a veure si ens veiem x allí encara q hi haurà milions de persones. Una abraçada ben forta x tu i l'anna. Fins aviat!!

Nacho Garcia Benavente dijo...

Gracies Oscar!
No vaig a Barcelona, el dissabte vai a una boda i aprofitare per descansar i fer coses a casa, si no acabem gaire tard potser ens apropem a veure el tinglado, una abraçada Peio!

Anónimo dijo...

Per cert, no tenim la foto dels primers CEPS de la temporada???!! per fer dentetes!!! ; ) no tot són curses!!!!

Anónimo dijo...

Ah sóc l'Anna, la dels CEPS..

Nacho Garcia Benavente dijo...

Jajaja, per cert el meu el mes gran! ...

Miguel Angel dijo...

Hola Nacho. Enhorabuena por el resultado y por haberte sacado la espinita de Zarautz.
Las fotos están muy chulas!
Saludos

Anónimo dijo...

El tamany no importa!! Jajaja!!