16 jun 2008

ENTRE EL BIEN Y EL MAL

despres de la 3 nacions.... bocadilling
arribant!

el millor moment!!!!


Aquest cap de satmana m'ha fet adonar un altre vegada que és molt dur entrenar-se per fer triatlons de manera digne. Estar fort en les 3 disciplines és dificil i entrenar-les per un igual, encara més. Aquesta temporada sembla que el meu punt fort és el correr, en canvi la bicicleta la tinc deixada de banda. La natació és la meva asignatura pendent i sempre serà la disciplina més mal parada, a més a més amb tants viatges i històries no he fet un entrenament constant ni equilibrat. Penso que si segueixo practicant aquest esport m'agradaria ser més eficient i no malgastar ni temps ni energia en entrenaments mal fets. La proxima temporada m'agradaria plantejar-la d'una manera eficient amb un entrenament personalitzat. Amb objectius més concrets... pero això encara està per veure.

Per altre banda vaig fer la marxa ciclista de les 3 nacions de 140km, que confirma els meus auguris de falta de fons. Justet en pla i patint molt als ports (sobretot al principi) casi 5 horetes de bici que espero em vagin be de cara a Banyoles.

DISSABTE: RUN 10km / 45:29 / 166avg (En circuit trencacames puja-baixa)
DIUMENGE: BIKE 140 km / 4h:47min / 158avg

2 comentarios:

USKAR dijo...

ets una bestia parda!!! tot i anar justet en la bici, ole tus güe... al fer les 3 nacions. Segueix a tope que tot anirá bé. Lo de fer algún tri, ho tinc en ment. La setmana passada vaig nedar 3 dies i aquesta espero fer-ho un parell com a mínim per recuperar sensacions i poder fer algo de calitat pensant en fer alguna prova, pro encara no he mirat el calendari. Ánims i no paris!!! et segueixo de ben aprop i aviat la liem, i si necessites algun sparring ja sas,jajaja!!! a la lluit!!!!

Unknown dijo...

Gràcies!!!
I per cert estàs fet un artista :P, mai més ben dit!!!
Salut