12 jun 2008

INFERNO

Sense descansar gairebe aquesta setmana ha estat de motivació extrema. L'objectiu és nedar més dignament, no pot ser que estan en un bon moment de forma surti tan malament de l'aigua!

Els entrenos d'aquesta setmana han estat imponents:

DILLUNS: Entreno piscina combinat amb circuit sec.
DIMARTS: 1h bici estatica + 3000mts natació (molta tecnica)
DIMECRES: 30km run / 2:22 / 159avg + 1/2h peses + 1000mts
DIJOUS: 2500mts (1000prog cada 200 + 1000(150fort+150suau)+500tec)

Estic introduint sesions d'estiraments despres de totes les sessions de piscina i correr i la veritat es que noto una millora dels moviments rotatoris, a mes de les sessions de tecnica...

2 comentarios:

USKAR dijo...

nachete!!!!vaia putada lo del tri de salou! a mi em va passar una vegada a mataró, l'any q va ser classificatori pels d'espanya, i lo pitjor de tot és q m'havia classificat...
Ànims i a seguir entrenant q al B de Banyoles et sortirás, ja veurás.
Ah, i q sigui l'última vegada q vens per terres tarragonines i no dius res...
Podries fer-li una foto a la teva Jamis amb els acoples nous q et va firar. jo a veure si faig alguna de la meva cabreta ben feta i la penjo al blog. Apa mestre ens veiem i hauriem de pensar ja en alguna data per a fer algn stage, i més ara qn pericu está apunt d'arribar (dissabte oi??). apa bestia a la lluita i fins aviat!!

Nacho Garcia Benavente dijo...

Oscar! De vegades soc una mica massa autista... pero ja saps que esta pendent una quedada per aquestes terres, podriem liarla en breu ja que s'acosta el meu aniversari i en faig 30! El del perico tambe esta al caure. A veure si et deixes veure per algun triatlo ara que tens el tema fireman en standby!
Ens veiem en breu!
Força!!!!!!!!!